3:09:00 μ.μ.      

υποχρεωσεις-skipper
Σύμφωνα με τον Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, οι κυριότερες υποχρεώσεις ενός κυβερνήτη ιστιοπλοϊκού σκάφους είναι:
1. Να έχει τα ναυτιλιακά έγγραφα σε ισχύ.
2. Να συντηρεί και να διατηρεί το σκάφος του σε καλή κατάσταση σύμφωνα με το Π.Γ.Ε. Σε περίπτωση βλάβης (ακυβερνησίας, προσάραξης, κλπ) θα πρέπει το γεγονός να δηλώνεται και το σκάφος να επιθεωρείται εκ νέου για να διαπιστώνεται η αποκατάσταση τυχόν ζημιών και η αξιοπλοΐα του.
3. Να φροντίζει ώστε να επιβαίνουν στο σκάφος τόσα άτομα όσα
 επιτρέπονται από το Π.Γ.Ε. και το ταξίδι να είναι μέσα στα όρια των πλόων του.
4. Να παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια σε πλοία ή άτομα που κινδυνεύουν στη θάλασσα εφόσον δεν εκθέτει το σκάφος του σε κίνδυνο.
5. Να δηλώνει τον απόπλου και κατάπλου του σκάφους στη Λιμενική Αρχή.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς περί σωστικών και πυροσβεστικών μέσων πρέπει:

1. Να διατηρείται σε καλή κατάσταση ο εξοπλισμός του σκάφους.
2. Να επιθεωρούνται κάθε χρόνο οι πυροσβεστήρες και οι πνευστές σωσίβιες σχεδίες.
3. Να βρίσκονται στο σκάφος και σε κατάσταση άμεσης ετοιμότητας τα σωστικά και πυροσβεστικά μέσα.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς περί ναυτιλιακού εξοπλισμού των πλοίων πρέπει οι χάρτες, οι φαροδείκτες και οι ναυτιλιακές οδηγίες να ενημερώνονται και να γίνονται τυχόν διορθώσεις τους.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς περί Τηλεπικοινωνιών των πλοίων πρέπει:
1. Να χρησιμοποιείται το VHF του σκάφους για τις απαραίτητες μόνο επικοινωνίες και στα σωστά κανάλια.
2. Να μην χρησιμοποιείται άλλο διακριτικό κλήσης εκτός από αυτό που αναγράφεται στην άδεια εγκατάστασης.
3. Να πραγματοποιείται συνεχής ακρόαση στο δίαυλο 16 του VHF, όπως άλλωστε έχει υποχρέωση να κάνει κάθε πλοίο, όταν αυτό ταξιδεύει στον Ελληνικό ή Διεθνή θαλάσσιο χώρο.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς για την αποφυγή συγκρούσεων στη θάλασσα πρέπει:
1. Να τηρούνται οι Κανονισμοί των αποστάσεων ορατότητας και κάθε σκάφος να τηρεί τη λεγόμενη οπτική και ακουστική επιτήρηση (look out).
2. Το σκάφος να φέρει πάντα τους προβλεπόμενους φανούς και σχήματα.

Ως προς τους κανόνες φύλαξης πρέπει να σημειωθεί ότι το ιστιοπλοϊκό σκάφος, αν και είναι «φυλασσόμενο» σε σχέση με τα μηχανοκίνητα, έχει υποχρεώσεις προς το «φυλάσσον» που πρέπει να ακολουθούνται προσεκτικά.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς για τον εφοδιασμό των σκαφών με φάρμακα και υδειονομικό υλικό πρέπει:

1. Να ελέγχεται πάντα εάν το φαρμακείο είναι πλήρες και σε καλή κατάσταση.
2. Τα φάρμακα να φυλάσσονται σε μέρος προσιτό για περίπτωση ανάγκης, σύμφωνα με τις οδηγίες φύλαξης και διατήρησής τους και να ελέγχεται η ημερομηνία λήξης τους.
3. Να υπάρχει στο σκάφος Ιατρικός Οδηγός.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς λιμένος, η μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στο λιμάνι είναι 5 κόμβοι, πιθανόν όμως να υπάρχουν και τοπικοί περιορισμοί (π.χ. θέση αγκυροβολίας, κλπ)

Translate text

Routes Captain Filippos

Popular Posts

Contact me

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Archive-Αρχειο